w życiu piękne są tylko chwile i dla tych chwil
warto żyć ' :3

środa, 27 marca 2013

#42........

Często siedzimy przy smutnej piosence myśląc o jednej osobie/rzeczy....
-Tylko dlaczego o tym samym ? ...
Jedno nam siedzi w głowie choć chcemy o tym zapomnieć , no ale się nie da...
Nie każdy to rozumie , nie z każdym da się o tym porozmawiać , nie raz nawet
przyjaciel nie wie jak pomóc ...
Tylko dlaczego zawsze to nas spotyka ...?
Nie innych , nie którzy tego nie rozumieją bo przez to nigdy nie przeszli ..
Nie zdają sobie świadomości jak my się nie raz przez to czujemy...
No ale jednak przy znajomych jestem inna żeby oni na tym tak jakby nie ucierpieli ,
jestem inna  , jak jestem sama nikt by mnie nie poznał ...
~~~~~~~~~~~~~~
-Lubisz mnie ?
-Nie.
-Twoim zdaniem jestem ładna ?
-Nie.
-Jestem w twoim sercu ?
-Nie.
-Czyli mnie nie kochasz ?
-Oczywiście że kocham <3
-To dlaczego tak mówisz ?
-Bo cię nie lubię ale cię kocham...
Nie jesteś ładna tylko jesteś piękna
Nie jesteś w moim sercu , Bo jesteś moim sercem ....
~~~~~~~~~~
Każdy tak może powiedzieć , obiecywać ...
No ale my nie zawsze mamy pewność i nigdy jej nie bd mieć do póki ta osoba nas nie zawiedzie , zostawi..
a to jest jeszcze dziecinne bo niektórzy tego nie rozumieją chodzą z kimś nie miejąc świadomości jak łatwo mogą zranić tą osobę , gestem , słowem .....
Nie wiedzą jak później te osoby to przeżywają , ale widocznie myślą tylko o sobie 

9 komentarzy:

  1. Całkiem, całkiem tu u Ciebie :)
    Powiedz mi czy to wszystko wyżej jest napisane przez Ciebie ? ; >

    Ja również obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatnich postach pisałaś o jakiejś Ewie, dodasz jej zdj.? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam o Ewie ? 0,0 w ostatnich niee xDD
    no może dodam ale chyba dodawałam gdzieś tam na dole;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pisałaś coś. Jak opisywałaś znajomych i nie było jej zdjęcia :(

      Usuń
  4. Fajny blog.
    Jeśli ranimy kogoś odchodząc od niego należy też pomyśleć o sobie. Może nie jesteśmy z nią do końca szczęśliwi ?
    To nie zawsze jest tak, że nie zależy nam na niej,tylko bardziej skupiamy się na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórych rzecz nie da się zapomnieć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapominanie, wbrew sercu jest najgorsze ;(.

    OdpowiedzUsuń