w życiu piękne są tylko chwile i dla tych chwil
warto żyć ' :3

sobota, 9 marca 2013

Noo , emmm , Hmmm...



LOL , czego ja słucham 0,o
Omg ! boże ale dzień trochę do dupy jednak widocznie nie mogłam polegać na zaufaniu jednej osoby , jednak ludzie się nie zawsze zmieniają , bo nie raz nawet nie wiedzą jak bardzo są inni zamiast być sobą udają kogoś  kim  nie są ...... sama się na tym przekonałam sama taka byłam może dla niektórych dalej taka jestem , no ale to już nie moja wina , ludzie , czas - nas to zmienia  i nic już na to nie poradzimy ...
I właśnie się dowiedziałam że przyjaciół których miałam nie moge nazwać przyjaciółmi może i się zmieniłam dla nich na gorszą ale prawdziwy przyjaciel by został przy mnie nawet jakbym zrobiła coś bardzo głupiego ... ale przyjaciel jest wstanie wszystko wybaczyc i tylko mam jednego prawdziwego który mnie chyba nigdy nie zostawi i za to dziękuje <333 że moge na niej polegać , zawsze mi pomoże , pocieszy , chciaż nie mieszka blisko mnie ale zawsze w każdej chwili mi pomaga <3 J <3
Chciałabym wszystko zapomnieć co się stało no ale chcieć to sobie moge ........
Tak jak ludzie mówią  marzenia się nie spelniają ~ nie powiedziałabym jak się ma marzenie no to się do niego próbuje dążyć a nie siedzieć bez czynnie , hahaha ; *** Znam tyle osób  którym się spełniło ale nie każdy ma takie szczęście xDD lol , co ja wgl mówie , jestem nie wyspana , nie spałam prawie całą noc ... No dlaczego to chyba ......  jakieś glupie sny miałam ...  może dzisiaj będzie inaczej ;33
Nie chce mi się pisać nie mam siły.......
Oglądałam wczoraj zawalistego typa aż humor poprawił <3333
I Dziękuje najlepszemu koledze na świecie że wczoraj mnie pocieszał .R. <3333 :D


3 komentarze:

  1. Haha fajny koleś :D Świetny blog :))
    Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;))
    Obserwuję i liczę na rewanż
    magda-maaagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze to mieć osobę, która będzie Cię wspierała : )))
    + Jak chcesz obserwować ok, ja już to robię, teraz Ty : ))

    OdpowiedzUsuń