w życiu piękne są tylko chwile i dla tych chwil
warto żyć ' :3

piątek, 8 marca 2013

Szkoda słów ..


Cześć ...
Nie chce mi się pisać ani nic , bo jak zawsze wszystko musiało  się zjebać sama nie wiem co mam o tym myśleć czuje się jakby mnie ktoś zabił od środka jakbym już nie istniała , tracę powoli najważniejsze  na świecie mi osoby za które zrobiłabym wszystko , skoczyła w ogień  ale niestety one mogą tylko pójść w zapomnienie  mogą zopstać najlepszymi wspomnieniami , została tylko jedna najlepsza koleżanka co może ona mi pomoże i mnie nie zostawi w takim stanie , boże nie wiem co robić jeszcze nigdy aż tak nie miałam ..Stracić przyjaciela to tak jakby stracić kogoś z rodziny jakby nie istnieć już dla samego sobie .... Z Każdym sms-em wysłanym i odebranym czuje się już nikim jakaś nie potrzebna w chuj załamana no ale to przejdzie ale żyje się teraźniejszością ......  No i co ja mam o tym myśleć czuje się jakby tylko mi na tym wszystkim zależało nikomu więcej ale nikt nie wie jak ja się teraz dziwnie czuje ...
I co ja mam zrobić bo siedzieć i płakać nie będę przcież bo i tak to nic nie pomoże , może nie powinnam tu o tym pisac ale tylko tak moge się wygadać .... Może to czyta osoba która nie powinna tego czytać , później będzie coś mówiła ale mam już na to wyjebane nie przejmuje sie opiniami innych ><  Już chce koniec podstawówki niech później wszystko i wszyscy pójdą w zapomnienie , tak będzie najlepiej czuje się jakbym była w najgorszym koszmarze ....
Nie chce mi się już pisać już mam tego dość naprawdę dosyć!!! chcę juz tak jakby normalnie żyć się czuć a tak to ciągle życie na załamce , to jest najgorsze uczucie w życiu ale każdy to przeżywa...

3 komentarze: