w życiu piękne są tylko chwile i dla tych chwil
warto żyć ' :3

niedziela, 17 marca 2013

Popcorn *_* hahaha :D



Siemkaa <33
Byłam dzisiaj w kościele ; P później siedziałam na lapku i chciałam się uczyć ale że nie mogłam znaleźć tego co chciałam to poszłam na polko no i było zajebiście i mi wgl humor poprawiło <333
Co do tamtego posta no wiem że marzenia się spełniają i trzeba w to wierzyć mieć nadzieje ale ta nadzieja opada , nie raz już nie mamy siły i upadamy , chcemy wstać ale się nie da ..... No i ? no i nic i wtedy przestajemy wierzyć w samych siebie i w to wszystko .
No i właśnie w tym jest problem xddd
Tak nie raz się zastanawiam czy tylko ja mam takie głupie problemy tak jakby , czy tylko ja tak mam i tak myślę czy są też takie osoby , dzisiaj już nie napisze bo muszę schodzić bo miałam dzisiaj kare ale niby się uczę <3 hahaha ; ** paaa <33

8 komentarzy: