w życiu piękne są tylko chwile i dla tych chwil
warto żyć ' :3

piątek, 15 marca 2013

Czesc ? ....

No Siemka ?...

Dzisiaj dzień jak co dzień(chyba) , mieliśmy zwiedzać 6 ale później żaden nauczyciel nie chciał z nami iść  no a że niektóre osoby nie wiedziały to nie wzieły książek w tym wypadku ja Maryska , Julita , Artur i wgl .. xDD

No i nie poszliśmy na lekcje pewnie przewalone bo szatniarka ponoć poskarżyła pani B. od wf (siatki) i pewnie w następny piątek nas nie weźmie na zawody chociaż coś się wymyśli xddd zepsułam telefon za 5 dni mam urodziny pewnie jakiś nowy dostane tylko ciekawe jaki *.* Teraz mam normalnie moją piękną nokie w której moge pisać tylko sms-y .............

Nom ale dzień z dniem jest gorzej chyba raz jest dobrze raz źle i to jest pojeban*e to jest tak jakby na gorszy stan jaki może być >><<

Dużo osób mnie pociesza ale te dwa słow "BĘDZIE DOBRZE" , nie mają znaczenia bo i tak jak ma być dobrze to będzie ale widocznie jak jest źle to tak ma  być , już chce iść z tej podstawówki może tam były pierwsze kłótnie przyjaźnie to będzie nie zapomniane wiadomo , no ale jednak codziennie jak się tam jest to się o tym wszystkim myśli i te osoby ...

Nie raz się zastanawiam czy warto mieć marzenia czy one się słaniają , chociaż jakby się spełniamy życie było by jak bajka   ale widocznie takie nie może być  ...


hahah zresztą co ja mówię >< codziennie śnią mi się głupoty i te osoby >< to jest okropne ... i budzę się z takim odruchem dziwnym jakby mnie ktoś chciał zabić .....




...........................................
  

13 komentarzy:

  1. W gimnazjum jest też nie za ciekawie. -.-

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html Zapraszam, Eustazja !

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ; d ja szczerze ja nienawidzę kiedy ktoś mówi 'będzie dobrze' przecież skąd oni to mogą wiedzieć ;c dzięki za komentarz i pewnie, że obserwujemy ; d wpadaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia się spełniają i warto w nie wierzyć jak i dążyć do ich spełnienia! Sama do tego dążyłam i co? Spełniło się, trzeba być tylko mocno przekonanym w to i mieć wyznaczony cel w tym :)
    Oczywiście, że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna grafika na końcu wpisu C:
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Również obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    http://my-unusual-everyday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurka, mądrze piszesz :)
    wpadnij:*

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNY BLOG, OBSERWUJEMY ?:*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dodałaś jeszcze do znajomych :(

    OdpowiedzUsuń
  10. jasne, że marzenia się spełniają ale po pierwsze trzeba je mieć, po drugie wierzyć w nie a po trzecie pomagać im się zrealizować... pozstawione same sobie rzadko się spełniają...
    pozdrawiam serdecznie !
    Mała Czarna blogg

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne, możemy obserwować ;D
    ja już ;)

    OdpowiedzUsuń