w życiu piękne są tylko chwile i dla tych chwil
warto żyć ' :3

poniedziałek, 11 marca 2013

....

Nom cześć ....
Lol , ale ja jestem pojebana , wszystko zawsze musze zepsuć;... ale takie życie >><<
Dzisiaj dzień jak codzień (chyba) ....
Zwiedzaliśmy szkołe nr 7 gimbe , nawet spoko tam jest ; P
Emm.. Nie ma co pisać wgl teraz się tak dziwnie czuje ><
Szkoda że nie da się cofnąć czasu za co bym dała chyba wszystko , ale ludzie się zmieniają wszystko się zmienia tylko szkoda że na gorsze ... Jezuu , ale wszystko się zjebało i to naprawde wszystko ale jednak chyba już nic na to nie poradze bo troche nawalilam z tym wszystkim no ale jednak to nie tylko moja wina..
(chyba)...




Tekst : Piosenki - Buczek , Fbl ...

" Historia mego życia.
Poszukuję dobra,
Lecz ono mnie unika.
Smucę się w duszy,
Bo wydaje się, że zło
kocha moje towarzystwo.



On jest więcej niż mężczyzną.
A to jest więcej niż miłość.
To powód dla którego niebo jest niebieskie,
Chmury napływają,
Bo znowu wyszłam,
I dla niego po prostu nie umiem być prawdziwa....



I ja wiem, że on wie, że jestem niewierna
I to go zabija od środka -
Świadomość, że jestem szczęśliwa z innym facetem
Widzę jak umiera...



Nie chcę tego robić już więcej
Nie chcę być powodem tego, że za każdym razem,
gdy wychodzę przez drzwi
Widzę go jeszcze bardziej martwego wewnątrz
Nie chcę go ranić już więcej
Nie chcę zabierać jego życia
Nie chcę być...
Morderczynią


Czuję to w powietrzu,
Kiedy układam włosy,
Przygotowując się do kolejnego dnia
Całuje mnie w policzek
Jest tutaj niechętnie,
Zupełnie jakbym miała wrócić późno
Mówię "Nie zajmie mi to dużo czasu,
Wyskoczę tylko z dziewczynami"
Kłamstwo, którego wcale nie musiałam mówić,
Bo oboje wiemy,
Gdzie mam zamiar iść
I wiemy to bardzo dobrze





Nasza miłość... Jego zaufanie...
Równie dobrze mogłabym wziąć pistolet i strzelić mu w głowę
Skończyć z tym
Nie chcę tego robić...
Już więcej.... "

1 komentarz:

  1. Fajny blog <3
    Śliczne zdjęcia i szkoda że tak jest jak piszesz :(

    OdpowiedzUsuń