w życiu piękne są tylko chwile i dla tych chwil
warto żyć ' :3

sobota, 15 czerwca 2013

............nic

Najgorsze jest to że to co czuje nie masz już zadnego znaczenia ,
popełniłam błąd którego mogłam uniknąć ,  ale tylko dla tego żeby
ktoś przeze mnie nie był smutny , ale za to mi się oberwało , nawet
nie wie co czuje , co wtedy czułam nie wie nawet dlaczgo ,ale to nie mas przecież już żadnego znaczenie ..żadnego
Nawet nie ma o co walczyć , już dawno przegrałam ..
Wydawało się że będzie inaczej lecz widzę że dużo można się pomylić.Nie da się tak łatwo o kimś zapomnieć , może ktoś to nie zrozumieć
lecz to nie jest łatwe ...
Nie raz nie wiem co robić..
Najgorsze to że nawet się już nie znamy i tak już zostanie..
Teraz chce się od tego oderwać , ale się nie da , nie daje rady
nie wiem co mam zrobić .. dziwnie się czuję ..
Jak i tak tego nie zobaczysz lub nawet nie będziesz wiedział że
to o tobie ..
Nie wiesz jak teraz wyglądam nie wiesz co się ze mną dzieje bo
by ci pękłą serce ,łzy spływają po policzkach nie dam rady ..
Najgorsze jest upaść i nie chcieć już wstawać i iść dalej ..
Nie chcieć szukać sensu życia , widocznie tak miało być nic na to nie
poradzimy ... niestety nic..
Chcę zapomnieć to moje marzenie ....;c
Jakbym wiedziała że będzie to miało taki koniec to nawet by nie było początku ...
Lecz tak miało być .. nie ma happy end-ów ..niestety






1 komentarz: