w życiu piękne są tylko chwile i dla tych chwil
warto żyć ' :3

wtorek, 18 czerwca 2013

re;

I teraz co mam zrobić ...
Zostałam z tym wszystkim sama .
Nie wierze w to co się stało , jak mogłam popełnić taki błąd .
Jestem zła na niego a to moja wina .
Ale to nie ma znaczenia , idę dalej .
Może będzie lepiej , ale to tylko moja głupia nadzieja .
Chciałabym cofnąć czas , nie popełniłabym tego błędu , już nigdy , nigdy !
A może tak miało być ,
może i bym dała rade bez ciebie , ale wszystko mi ciebie przypomina ,
każde słowo , gest ..
Siedzę sama słucham piosenek które kiedyś razem słuchaliśmy , czuję się wtedy magicznie ,
ale to nie znaczy że szczęśliwie bo jednak czegoś mi dalej brakuje .
~~~~~~~~~~`~*~~~~~~~~~~
-Co ci jest ? ;c
-Ty mi jesteś ..
~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~
Mam tego dość !










2 komentarze: