w życiu piękne są tylko chwile i dla tych chwil
warto żyć ' :3

środa, 2 stycznia 2013

Sylwester 2013

Chwile nie pisałam bo byłam od niedzieli u koleżankii <3
Święta były zawaliste spędziłam z rodziną i sylwestra z koleżankami ;**
Dużo nie opowiem co sie działo w sylwestra bo połowy nie pamietam  i za bardzo mi odwaliło
żeby mi to pisac wyjde na jakąś gupią :D hahahahah;333
Nom ale zrobiłam tosty <333 i wyrzucilam je za płot do sąsiada koleżanki ; ))
Zrobiłam kisiel hahahah ;D ale coś zrobic go nie umiałam i wylałam do kibla ;**
Rozmawiałyśmy gdzies do 3 z kolegami przez skejpaja później o 3;30 dzwoniłam do kolegi ;)))
Hehe , Działo sięę ; P Poszłam gdzies spać koło 6 albo później; p
I wstałam o 13;25 <333 i nasze nocne rozmawianie o ch/ i o wszystkim <333
Na nastepny dzień pojechałam do rodziny okazało sie ze na nastepny dzien do szkoły ;ccc
Ale dzisiaj było spoko  w szkole ;P
Wogóle dużo bym pisała ale pare osób to czyta heheh , ze szkoły ; ))
i wole  nic takiego nie pisac ;***
Nie pytali w szkole wogóle nasze Wf-y w poniedziałki i środy są najlepsze heheh ; *
A przed chwileczką wstałam bo byłam taka spiącaa spałam z 3 godziny u odrazu
siadłam na bloooooooga pisac <33
I bym nie napisała miałam test próbny 2 tygodnie temu ;p 6 klasisty ; ))
Miałam 18pkt <3 wiem jestem mądra ale to nie jest tak źle :> mogło byś gorzej ;*
Ja będę leciała ogarnąc by mi sie pasowało ; )))

                                                                    Papapapappaap;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz