w życiu piękne są tylko chwile i dla tych chwil
warto żyć ' :3

czwartek, 10 stycznia 2013

Dzisiaj !! ; ))

No Heej ; ))
Co Tam ? U mnie spoko , dzisiaj znowu test próbny ale wszystko napisałam , był strasznie łatwy , ale już hejter na asku się odwalil teraz planuje jakiś wypad na łyżwy lub do kina z moimi Rozje-busami <33
Dzisiaj było spoko tylko zastanawiam się czy iść Dyskotekę ;p we wtorek xDD
Ale ogólnie teraz jestem raz przymulona raz jakaś wesoła nie wiem czy jakaś chora będę raz mi ciepło raz zimno , hehehe ; ))
Nie wiem co mi jest ale głupio tak teraz taka dziwna jestem i wgl <3 xD
Teraz piszę na fejsie z moją Asią za chwile ksiądz z kolędnikami  przyjdzie ; P
I czekam aż przyjdą i wyjdą  ;D hahaha xD






W Momencie gdy jest najbardziej ZAJEBIŚCIE coś musi się SPIERDOLIĆ ! ;/
No i będę kończyła ; cc


       p-a-p-aaa <33


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz