w życiu piękne są tylko chwile i dla tych chwil
warto żyć ' :3

niedziela, 27 stycznia 2013

Elo , elo , 5.2.0

Siemka , hahaha ;33
Dzisiaj było spoko ;33
Poszłam spać o 2:40 > . <
Rozmawiałam na skejpaju najpierw z Szymkiem i Patrykiem i Ewą :D
Później Szymek musiał iść i rozmawiałam z P i E ... :D
A Później Ewa poszła o 00:00 hehe , i tak prawie albo do 01;00 rozmawiałam z Patrykiem
Ale spoko było a jak zeszłam z laptopa patrzyłam jak bart gra w Metina2 hahah :D
Później rozmawialiśmy sobie o dzieciństwie ( wspomnienia ) hahahah ; )
miałam jakieś dziwne sny bo się o budziłam w nocy z 3 razy ; ) ale nie pamiętam ,
wstałam o 11:40 gdzieś tak siadłam na laptop i tak dalej :D hehehe xD
Byłam dzisiaj na górce heheh , trochę przeziębiona jestem ale co mi tam , z Wiką i Nikolą <33
zwaliście było tylko tyłek mnie boli  xD
Jutro niestety szkoła a może i dla niektórych stety :D ale nie dla mnie ;33 hehe ; )
Jutro mam chyba kartkówkę o której nic nie wiem :D hahaha xD

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaryż <3333
Ja kończę ,

        Pappapapap ;**

2 komentarze:

  1. haha nie wiesz nic o kartkówce? haha :D no to jutro jest haha- po za tym fajny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahah :33 to już wiem ;333
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń